دانلود آهنگ ” رو در و دیوار این شهر ” محمد زارع

Ro%20daro%20divare%20in%20shahr%20%5BAloneBoy.com%5D%20Mohamad%20zare دانلود آهنگ ” رو در و دیوار این شهر ” محمد زارع

دانلود آهنگ ” رو در و دیوار این شهر ” از محمد زارع


رو در و دیوار این شهر

همش از تو یادگاره

توی این کوچه تاریک

منو تنها نمیذاره

 

یاد حرفهای قشنگت

که تو قلبم لونه می کرد

یاد دلتنگی چشمات

که منو بهونه میکرد

 

میزنه آتیش به جونم

پس کجایی مهربونم

آخه من ترانه هامو

واسه ی کی پس بخونم؟

 

دل من هواتو کرده

آخ کجایی نازنینم

کاشکی بودی و می دیدی

بی تو من تنها ترینم

 

توی این بازی که ساختی

من همه هستیمو باختم

زیر پات گذاشتی آخر

عشقی که من از تو ساختم

 

اگه تو دوستم نداشتی

از دلم خبر نداشتی

دلت از سنگ شده انگار

که منو تنها گذاشتی

 

میزنه آتیش به جونم

پس کجایی مهربونم

آخه من ترانه هامو

واسه ی کی پس بخونم؟

 

دل من هواتو کرده

آخ کجایی نازنینم

کاشکی بودی و می دیدی

بی تو من تنها ترینم

 

می شینم منتظر اینجا

تا تو برگردی دوباره

تا بشینی پای حرفهام

بریم تا ماه و ستاره

 

می دونم میای یه روزی

یه روزی که خیلی دیره

یه روزی دل شکسته ام

سر ابن کوچه می میره

 

میزنه آتیش به جونم

پس کجایی مهربونم

آخه من ترانه هامو

واسه ی کی پس بخونم؟

 

دل من هواتو کرده

آخ کجایی نازنینم

کاشکی بودی و می دیدی

بی تو من تنها ترینم



حجم = ۵/۳۷ مگابایت | مدت = ۵:۴۹ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸

                                

دانلود آلبوم جدید عاشقانه ها از احسان خواجه امیری

بهترین آلبوم سال … احسان خواجه امیری ؛ محسن یگانه ؛ مرتضی پاشایی … ؟

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای احسان خواجه امیری به نام عاشقانه ها
ملودی : علیرضا افکاری ، احسان خواجه امیری
تنظیم : هومن نامداری ، سیروان خسروی میکس . مستر : ایمان حجت

برای حمایت از صاحب اثر پیشنهاد می کنیم که این آلبوم را اورجینال خریداری کنید

دانلود آلبوم جدید احسان خواجه امیری به نام عاشقانه ها


49.17MB آلبوم عاشقانه ها با حجم


برچسب ها : آلبوم جدید احسان خواجه امیری / آلبوم جدید عاشقانه ها / آلبوم جدید عاشقانه ها احسان خواجه امیری / آلبوم جدید عاشقانه ها از احسان خواجه امیری / آلبوم عاشقانه ها احسان خواجه امیری / آلبوم های احسان خواجه امیری / آهنگ جدید احسان خواجه امیری / آهنگ های احسان خواجه امیری / احسان خواجه امیری / دانلود آلبوم جدید عاشقانه ها احسان خواجه امیری / دانلود آلبوم جدید عاشقانه ها از احسان خواجه امیری / دانلود آلبوم عاشقانه ها احسان خواجه امیری / دانلود آلبوم های جدید احسان خواجه امیری / دانلود آهنگ های جدید احسان خواجه امیری / دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری